Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Υπάρχουν και αυτοί οι αστυνομικοί....!!

Μας έχουν μάθει να τους στραβοκοιτάζουμε και και αυτόματα με το που βλέπουμε τη στολή να λέμε.. "ώχ μπάτσοι.. ή ωχ κωλόμπατσοι.." και σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Εγώ θέλω να σταθώ στην δική μου εμπειρία, η οποία μου έκανε τρομερή εντύπωση!!!...

 Γυρνώντας από την δουλειά με το μηχανάκι (περιοχή σφαγεία, Θεσσαλονίκη) και κάνοντας την ίδια διαδρομή 2 φορές τη μέρα εδώ και 5 χρόνια, θέλεις να το πεις κουταμάρα, ωχαδελφισμός, βαρεμάρα δεν ξέρω και εγώ τι, πέρασα κόκκινο σηματοδότη αναπτύσσοντας μεγάλη ταχύτητα για εντός πόλης ζώνη (περίπου 100χλμ). Αυτό που δεν είδα ήταν ένα Jepp της Ο.Π.Κ.Ε που φυσικά με πήρε από πίσω. Για να μην μακρηγορώ με σταμάτησαν, έδωσα τα χαρτιά μου κτλ.. Ο ένας από τους δύο αστυνομικούς που κατέβηκαν λοιπόν μου μίλησε με τέτοιο τρόπο που όχι απλός πραγματικά "άκουσα" τι μου είπε, αλλά λες και ήταν ο μεγάλος μου αδελφός. Επιγραμματικά με συμβούλεψε να μην τρέχω τόσο πολύ γιατί με το μηχανάκι είμαι πάντα εκτεθειμένος και να κόβω και να ελέγχω δεξιά αριστερά στα στενά άσχετα αν έχω προτεραιότητα κτλ. Με λίγα λόγια ντράπηκα που έκανα παράβαση, λες και τον "εξέθεσα" έτσι ένιωσα! Και αυτά από έναν άγνωστο "μπάτσο"...ο 2ος ήταν απλά φωνακλάς/λίγο τραμπούκος και ο 3ος.. στον κόσμο του! Εκεί που θέλω να καταλείξω είναι ότι ΕΑΝ σε νοιάζει έστω και λίγο αυτός που ελέγχεις φίλε αστυνομικέ να διορθωθεί και όχι απλά να του κόψεις την κλήση, κόψε τους τραμπουκισμούς και τις ειρωνείες, και μίλα του ανθρώπινα.. αλλά είπαμε ΑΝ σε νοιάζει!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com